daniellevdvelde.reismee.nl

Laatste dagen LA

Waar was ik gebleven,


Op de terug weg van het surfen ben ik heerlijk zonder navigatie en muziek van ‘ music travel love’ gaan rijden. Deze jongens maken op de mooiste plekken in Amerika covers. Erg fijne muziek! De laatste dagen ben ik vooral lekker naar het strand gegaan, Venice beach beviel mij prima om even uit te rusten en te genieten van de zon,strand en toch een klein beetje de zee. (Al ga ik er alleen in als ik moet plassen haha)


Ondertussen ben ik afgelopen zaterdag geswitch van hostel en ben ik verhuisd naar Hermosa beach. Het surf city hostel zit aan de zee overigens een super leuk dorpje. Het vorige hostel was qua mensen leuker en dit hostel uiteraard qua locatie. Zondagochtend besloot ik even de was te gaan doen en wat boodschappen. Voor de middag had ik een ticket gekocht voor een pool party in het Marina del Rey hotel. Het was hilarisch en super gezellig. Ook hier weer wat mensen ontmoet en gekletst. De volgende ochtend was er ook helaas hier een kleine kater aanwezig en besloot in lekker te ontbijten bij een tentje in de boulevard bij het hostel.


Dinsdag besloot ik om even naar de downtown (het centrum) te gaan. Ik had voorafgaand even opgezocht waar ik kon parkeren en vanuit daar heb ik een elektrische step gepakt en ben ik naar een paar dingen gereden. Angels flight (tram die heel kort heel stijl omhoog gaat), was helaas gesloten. Ik ben naar het Grand park gegaan om daar even te lunchen. Ondertussen had ik iets m’n hoofd gekregen dat ik een elektrische longboard wilde hebben als geschenk en aandenken aan deze toffe trip. Ik ben alle skateboard winkel afgegaan helaas geen succes. Ze adviseerde om bij sant monica te gaan kijken, dus ik heb de auto gepakt en ben daar heen gereden. 600 dollar voor elektrische board die ik niet mooi vond.. helaas! (Inmiddels ben ik erachter gekomen dat je geen elektrische longboards in het ruimbagage mee mag nemen)Ik ben erg fan van het plaatsje Santa Monica. De beach/surf vibe en de pier vind ik echt super tof.


Vandaag (woensdag 17 augustus) heb ik een paar stranden opgezocht die ik wilde bezoeken. Ik ben begonnen bij El Matador beach (1,5uur) rijden. Zeker de moeite waard want het was erg mooi! Daarna wilde ik nog een strand bezoeken echter had ik even geen verbinding en dus geen Google Maps. Never mind, ik heb dezelfde route terug genomen en uiteindelijk bij Point Dume gestopt om te genieten van het uitzicht. Ik heb daar even een eet tentje gezocht aan de zee, Paradiso Cove Beach echt een super leuk tentje en heel goed eten!


Terug bij het hostel vroeg Axel of ik zin had om iets te drinken. Hij kwam naar Hermosa beach en hebben hier in even genoten van wat live music. We zijn geëindigd in west Hollywood in een drag queen show hilarisch! Een leuke avond gehad!


Aankomende dagen zijn mijn laatste dagen in LA, zaterdag rij ik richting San Diego om daar de laatste dagen te vertoeven.


X Dani






Reacties

Reacties

Gert

Nou Daan nog maar even genieten de laatste dagen, maar wat weer mooie foto,s

Mam

Wauwww wat een belevenissen, en superleuk verhaal ?‍♀️?‍♀️?‍♀️

Greetje

Wat een mooi avontuur Daan en wat een prachtige herinneringen heb je hier gemaakt en ga je nog maken de komende dagen. Nog veel plezier en een dikke kus van ons

Lienes

♥️

Daddy

Topreis zo te zien, pakt niemand je meer af #trots❤️.

Mariël

Wat een prachtige reis Danielle ?
Nog even lekker genieten daar ??☀️?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!