daniellevdvelde.reismee.nl

San Francisco

De dag van het inleveren van de camper. En het huiswaarts keren van de giraf (Ann)


Na een paar dagen niet te hebben gesport begonnen wij de dag met een work-out. Even 30 minuten vlammen met 4a5 kracht oefeningen en tussendoor hardlopen, we sloten het af met een duik in de zee… Dat had ik Ann beloofd de dag ervoor. We hebben het zelfs vastgelegd dit uniek moment. Ohja, ik moest 2x de zee in aangezien bij het eerste filmpje mijn telefoon was omgevallen.. (ik ben trouwens niet opgegeten door een haai, Lucky me)


Na het sporten hebben we onze spullen ingepakt zodat we bij het inleveren van de camper alleen de koffers er nog uit hoefden te halen. Aangekomen in Livermore (wij zeiden al dagen Livemore haha) hadden we een Uber besteld om ons naar het hotel in San Francisco te brengen. Alles was btw echt super geregeld met huren van de camper, een aanrader!. Wederom werden we weer niet goed van de chauffeur, continue remmen (vrij laat) en weer op het gaspedaal drukken. (Anouk Bourgonje, als je dit leest deze man remt nog later dan want jij doet)

Toevallig was een vriendin van mij met haar vriend ook in San Francisco. We hadden afgesproken bij de cheesecake factory, waar we uiteraard een cheesecake namen. (10 dollar per stuk maar erg lekker)

We zijn gestrand in een super leuke kroeg genaamd ‘golden gate tap room’. Een kroeg vol met spellen die je kon doen. (Basketbal,poolen,iets met ballen gooien, Amerikaans sjoelen etc) Super leuke avond gehad, de volgende ochtend ontbeten wij bij Denny’s. Waar we redelijk onder de indruk waren van de robot die aan het rondrijden was om de bestellingen te serveren. We hebben aansluitend een kaart voor de tram gekocht en zijn naar de Fishersman’s Wharf. Pier 39 de welbekende zijn we overgelopen (erg leuk overigens). Tevens zijn we richting de Ghirardelli chocolade experience gelopen. We wilden in de fabriek kijken zoals bij Sjaakie en de chocolade fabriek echter was dit niet wat wij dachten helaas. Onderweg, had Ann (de giraf) al gezien op 100 meter afstand dat er een vrouw met en gele slang om haar nek midden op de boulevard stond. Ik had dit nog niet gezien. Vlak voor die vrouw merkte ik dat Ann naar rechts ging met lopen maar ik dacht het zal wel.. Ik was even lekker aan het dromen, het moment dat ik omhoog keek stond ik en meter van de beste vrouw af met slang… Waarop volgende ‘O mijn god’ ik klampte vast aan Ann en schoot aan de kant haha!


We kwamen ook nog 2 vrouwen tegen die de honden van de buurt even aan het uitlaten waren. Volgens mij waren het wel 15 honden (net zoals in de film) echt hilarisch. Volgens mij ben ik nu ongeveer op het punt dat Ann richting het vliegveld gaat met de Uber (wellicht dat ik iets vergeet). Super leuke tijd gehad met Ann maar je hebt werk en sierpaarden, de meid moet weer werken.


Ik heb inmiddels voor aankomende week een paar hostels geregeld en ben t/m volgende week zaterdag onder de pannen. Dezelfde middag heb ik een elektrische mountainbike gehuurd waarvan ik de prijs maar niet noem, maar het was het zeker waard. Ik ben heerlijk gaan fietsen, ik ben eerst naar de Lombardstraat gefietst (bekende kronkelstraat) uiteindelijk langs Fishersman’s Wharf, waar ik in mijn pauze paps even heb gebeld, richting de Golden Gate Bridge. Ik kwam onderweg een cemetery (begraafplaats) tegen. Daar ben ik even gestopt, de Amerikaanse en metname de militaire begraafplaatsen maken altijd veel indruk. Daarna ben ik doorgefietst naar de golden gate park, daar heb ik even weer een korte pauze gehouden, waarna ik langs de painted ladies (karakteristieke victoriaanse huizenrij) fietste richting het hotel. Ik had inmiddels een ander hotel geboekt aangezien de kakkerlakken naar beneden vielen bij de vorige. Inmiddels stond de teller op 21 mile. (33km) Ik fiets overigens thuis alleen als er drank in het spel komt, maar ik vond het echt leuk!


Ik ben even ergens gaan eten en uitgezocht hoe ik morgen naar de luchthaven kom. Daar heb ik namelijk een auto geboekt t/m 25 Augustus.

Mijn plan is om morgen (6 Augustus) richting Los Angeles te rijden om daar even een paar dagen lekker op het strand te bakken.


Tot de volgende!


X Dani





Reacties

Reacties

Lieneke

?❤️

Mam

???‍♀️?‍♀️

Paps

❤️

Petra

Ik mis het sport filmpje

Gert

❤

Greetje

Goed bezig ?

Jolanda

Wat fantastisch daar ?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!