daniellevdvelde.reismee.nl

Morro bay en Marina

De tweede dag in Morro Bay besloten we om hier te blijven en een camping te zoeken. Waar je 60 dollar betaalt om op een betonnen plaat te staan betaalden we hier 30 dollar voor een super leuk en knus plekje. Laten wij Daan en ann niet zijn om op de verkeerde plek te gaan staan. Ipv J7 kozen wij voor L7 (haha). Overdag besloten we lekker naar het strand te gaan en we hadden de frisbee mee. Helaas het talent ‘gooien met de frisbee’ ontbreekt een beetje bij mij , maar we hadden wel veel lol. Savonds hebben wij lekker even gewandeld en sloten we de dag af met wat spelletjes. Ohja Ann vroeg aan mij: Daan wat voor muziek hebben we zin in? Waarop ik zei met volle overtuigen ‘Erik Ramazotti’ dus ze keek al wat vreemd en zei: ‘Daan? Het is Eros, Eros Ramazotti. Weer hadden we de slappe lach.

De zelfde avond besloten we om de dag erop via Highway one richting Monterey te gaan met als tussenstop Big Sir. Ongelofelijk wat is Highway one langs de kust van Californië prachtig! Tijdens de rit zijn we gestopt bij het Ragged Inn point voor een kop koffie en warme chocolademelk met slagroom (had ik gewoon zin in). In de omgeving van Big Sur hebben wij getankt en kregen we van een local te horen dat we door het dorpje Carmel moesten rijden.

Carmel is echt een fancy dorpje, erg luxe en super mooie huizen. Een klein beetje ‘Hans en grietje’ woningen maar dan superluxe en groot.

Op het moment dat we Monterey binnen reden hadden wij nog geen campground geregeld. Eerst besloten we om de camper te parkeren en naar de pier gelopen, super gezellig overigens om even wat te eten. Ondertussen weer bij het restaurant gevraagd of ze tips hadden voor een RV park. We kregen de tip om naar veteran rv park te gaan. Een super leuke plek, een klein beetje beschut onder de bomen. Echter was er geen WiFi opzich geen ramp alleen Ann stond op het punt om tante te worden.

We zijn doorgereden naar het plaatsje Marina. Heerlijk tussen de duinen hebben we genoten van een borrel en snaaaacks en natuurlijk van de zonsondergang. Zo rebels als wij zijn ( we halen het goede bij elkaar naar boven, maar zeker ook al het slechte) besloten we om lekker te gaan wildkamperen waar het niet mocht. Ohja we hadden de WiFi van het hotel gevraagd waar we voorstonden om iets op te zoeken, dus bleven we op die plek staan met de camper.

De volgende ochtend zijn we langs marine dunes rv park gereden om te kijken of er iemand aanwezig was. De man van de groenvoorziening was er, die hebben we gevraagd of hij een plek voor ons kon reserveren. We hebben deze dag gebruikt om wederom lekker even te niksen. De was hebben we gedaan, in de middag even over het strand gewandeld en savonds lekker eten gekookt. Morgen rijden we naar San francisco om de camper in te leveren dus we hebben gelijk maar even een motel geboekt voor 2 nachten en een plan gemaakt wat we allemaal willen bezoeken. (jaja, zowaar een plan)

Ps. Ann is tante geworden van een prachtig meisje. Liv is haar naam! Hier hebben wij uiteraard op geproost.

X Dani

Greetje

Prachtig meiden ?

Mam

??

Petra

An gefeliciteerd met je nichtje Liv?

Gert

Super mooi Daan en Anne , en Anne gefeliciteerd met je nichtje.

Cor

Prachtig avontuur Dani….?, en Ann, gefeliciteerd met je nichtje.

Trijnie

Prachtig verhaal weer! En super mooie foto’s. Nog maar even genieten daar.

Lieneke

Gefeliciteeeeeeerd Ann.... en wat heb je weer een geweldig mooi verhaal Dani.. fijn dat we weer mogen meegenieten..... met prachtige foto's❤️

Jolanda

Super?

Mam

Wat weer belevenissen, en Annemijn wat een prachtig meisje gefeliciteerd,
Een fijne vlucht terug