daniellevdvelde.reismee.nl

Las Vegas via het Sequoia National Park naar uiteindelijk de kust Morro Bay

Na onze aankomst en het zwemavontuur, besloten we om ons lekker op te frissen en met een uber richting hotel New York New York te gaan. Het hotel was zo ontzettend groot echt niet te bevatten. We hebben daar een happie gegeten en zijn begonnen aan de wandeling op de strip. Uiteraard lopen wij op de strip en is er storm op komst maar dat mag de pret niet bedrukken. Zoveel indrukken en prikkels echt hilarisch, precies wat we na de woestijn achtige omgeving even nodig hadden. We hebben in de piano bar gezeten, tot aan de fontein show bij het Bellagio hotel. Na de strip besloten we een uber te bestellen en de naam van de chauffeur was Steve, die zullen we nooit meer vergeten. Een zure oude man die z’n klaagonderbroek aan het en het bij ons wilde legen. Hilarisch wat hebben we weer veel gelachen om de achterbank. Aangekomen in downtown ging er weer een hele wereld voor ons open. We dachten alle prikkels wel te hebben gehad, maar dit was nog intenser. Aan het einde van downtown besteld we weer een uber die ons terug bracht naar onze camper. Wat een avond!

De volgende ochtend (Donderdag 28 juli) werden wij wakker en vroegen we aan elkaar, wat zullen we vandaag eens gaan doen. We begonnen met een ochtend duik, zijn met de camper weer naar het New York New York hotel gereden want Ann wilde in de rollercoaster. (Deze rit gaat door het hotel heen, bizar) Nou onze stembanden waren niet meer heel en ik was zo bang dat de tranen en mij over de wangen heen rolden. Goed, we hadden nog 1 ding op ons lijstje staan en dat was naar de shopping mall. Daar zijn we te lang blijven hangen want we waren rond 5 uur eruit gelopen en nog geen idee waar we zouden overnachten of heen zouden gaan. Uiteindelijk hebben we besloten om verder te rijden, richting Barstov vlakbij de woestijn (omdat we het nog niet warm genoeg hadden). We waren de afgelopen periode helemaal vergeten dat de amerikanen de dienende militairen belonen met militaire discount. Vaak krijg je dus 10% korting op bijna alles. Van kleding tot korting op de camping en restaurants. Dit zijn we dus maar eens gaan gebruiken. Oh ja vergeten te vertellen.. Onderweg in de desert kwamen we een super lange trein tegen met wel 80 tanks erop. (Erg indrukwekkend) Zo weer terug naar waar ik was.. Barstov het plekje waar het kaarsvet was gesmolten zonder dat de kaarsen aan stonden. De volgende ochtend brandden we weer de camper uit en wilden we zsm weer door.

De volgende locatie hadden we uitgestippeld en we reden naar het Isabella lake. Vanuit de woestijn richting het lake daalde de Fahrenheit en zagen we dat het land meer en meer groener werd. Bij het Isabella lake wilden we eigenlijk de overnachting inzetten echter hadden we ons even vergist in de locatie, ondanks het er super mooi was zijn we er even gaan lunchen en zijn we daarna doorgereden richting het Sequoia National Park. Ik zie dat dit een lange blog gaat worden inmiddels (haha). We zijn doorgereden naar Kernville bekend van de mooie rivier met veel stroming. Op Camp James was er gelukkig nog een plekje vrij! Eindelijk lekker afkoelen in de rivier. Wel moest ik bijna bandjes om aangezien ik nogsteeds geen Inge de Bruijn ben en de stroming aardig te keer ging.Even iets anders.. De vriendschap van Ann en mij die begon tijdens met WK in Texas in 2018, daar ben ik nogsteeds echt super blij mee.In Kernville volgden goede gesprekken mede omdat ik ook naar Amerika ging om even rust te vinden. We halen het beste in elkaar naar boven maar ook zeker het slechtste en dat resulteert vaak in ontzettend veel lol.

Goed, Annie mg Smid gaat naar het einde van de blog. Wederom hadden we geen plan.. Ann was brak en ik en gaan rijden. Eigenlijk met de intensie om een half uur verder te gaan staan en daarna lekker te chillen. Niet gelukt, ik ben door het Sequoia park gereden wat echt super mooi was. Erg bijzonder in 1 land zoveel verschillende landschappen, blijf ik mij over verbazen. Uiteindelijk besloten om richting de kust de rijden om wederom even af te koelen. We staan nu bij Morre Bay een tip van een local die in Kernville op de camping stond. Een super leuk vissersdorpje, we hebben even wat gewandeld langs het water en vis gegeten. We zagen gelijk heel veel zeeleeuwen en een rog in het water. (Ik dacht nog hier ga ik morgen niet zwemmen). We gaan morgen weer zien wat wij gaan doen, we hebben namelijk t/m Woensdag te camper en vrijdag vliegt Ann naar huis.

Was geschreven door Dani mg Smidt.

Ria

Mooie foto’s hoor. Wat n avontuur zeg. Maar wel leuk. Lekker verder genieten, maar wel goed op jezelf passen lieverd.?

Leoni

Ziet er weer prachtig uit kechies!

Petra

Ziet er goed uit meiden

Mama

Wat weer mooie verhalen, en ja het is maar goed dat je alles in een blog doet dit is zoveel , en zoveel mooie herinneringen ook heerlijk dat jullie het zo gezellig hebben geniet er maar lekker van . ??

Gert

Weer een mooi verhaal en wat fijn dat jullie zo genieten , we verheugen ons op het volgende verhaal en veel plezier samen

Marieël

Prachtig verhaal weer Daan en hele mooie foto’s ook ?