daniellevdvelde.reismee.nl

Begin van de reis richting Las Vegas

Zo het toernooi zit er op tijd voor vakantie.

Terwijl de vlucht van de andere meiden richting Amsterdam was geannuleerd en pas Maandag naar Nederland vlogen, ging onze vlucht naar San Francisco gelukkig wel door.

Zondag om 12:00 pm kwamen we aan op de luchthaven van San Francisco. Vanuit daar namen we een uber richting Newark. Dit omdat dit een half uur van de locatie af was waar we de camper konden ophalen.

We hadden een Motel geboekt, nou wat we daar op de kamer zagen overtrof alles. Het voelde alsof er minstens al 8 mensen waren vermoord, zo ontzettend goor. We gingen terug naar de lobby en vroeger om een andere kamer en kregen zelfs een upgrade deze was iets beter, gelukkig was het maar voor 1 nacht.

We zijn even een dorpje ingelopen waar we toevallig tegen een Mexicaans festival aanliepen. Super gezellig totdat we beide werden ondergescheten door een vogel. Of iemand gooide met quacamole daar zijn we nogsteeds niet over uit. (Haha) Terug bij het Motel dachten we even lekker te gaan douchen, kregen we de douche niet aan.. Hup, ik weer naar de lobby om te vragen hoe we de douche aankregen. De vrouw bij de receptie moest lachen en legde het daarna netjes uit.

Tot op heden was ik niets vergeten of verloren wat voor mij al een hele klus is. Totdat ik mijn haren wilde stijlen en er achter kwam dat mijn stijltang nog in Spokane lag.. Gelukkig waren er nog een paar meiden van het team daar nog en die hebben de stijltang gevonden en meegenomen naar Nederland. De volgende ochtend hebben we weer een uber geregeld en zijn we afgezet bij de camper in Livemore. (Stront misselijk stapten we uit de auto, de beste taxichauffeur zat steeds op z’n gas en rem te trappen). De camper hebben we particulier gehuurd dus stond klaar bij de eigenaar, de sleutel zat in een rood potje bij de voordeur.

We zijn de camper ingestapt, boodschappen gehaald en naar yosemite natonial park gereden. Ik heb zelden zo iets moois gezien echt uitzonderlijk. We waren helemaal onder de indruk, echter waren er helaas geen camper plaatsen dus zijn we door gereden naar net iets buiten het park. (tip: dit moet je 6 maanden van te voren reserveren). We vonden het ook niet zo heel erg om door te rijden want zoals het nieuws al aangaf was de lucht erg vervuild door de natuurbrand. Niet heul gezond voor de longen leek ons. Uiteindelijk hebben we een plekje gezocht bij het June Lake en daar onze eerste overnachting gehad. Weer een gelukje er was nog 1 plek vrij op de Reversed Creek campground en we hoefden niet te betalen aangezien er mensen betaalt hadden voor de plek en niet waren op komen dagen. (geluk wederom aan onze zijde) Wel moesten we ons eten in een soort kast doen bij onze locatie vanwege ‘beren’. Ben niet bang voor beren maar als ze m’n eten op eten vind ik jammer.

De volgende ochtend 10:15 vertrekken we om richting Death Valley te gaan. Onderweg zijn we gestopt bij het Inyo National Park om te stoppen bij het Lake Mary. We wilden een kajak huren echter moesten we 130 dollar aftikken, dus besloten om lekker even te gaan zitten en genieten van de natuur. ( beide even een besef momentje hoe mooi het allemaal is). Inmiddels rijden we via route 395 richting het zuiden om ergens bij Death Valley een overnachting te zoeken met als tussenstop Lone Pine. Bekend van de films opnames en een echte cowboy stad.

Ps. De foto’s staan allemaal door elkaar (lekker zoals ik ben)

X Dani

Cor

Dit pakt niemand ooit van je af, een supermooie herinnering. Geniet ervan en rij voorzichtig ❤️

Gert

In 1 woord echt zo mooi , geniet er samen van

Mam

Wat weer een leuke belevenissen , dit ga je echt nooit meer vergeten . Xxx

Lieneke

♥️

Greetje

Prachtig, wat een mooie reis en super leuk om je op deze manier te kunnen volgen ???