daniellevdvelde.reismee.nl

De laatste dagen van het toernooi

Laatste dagen van het toernooi


De wedstrijd tegen Mali, 1 van de belangrijkste wedstrijden want bij winst speelden we voor de 5e en 6e plek. We hebben deze wedstrijd verloren, we voetbalden vooral tegen onszelf. (Niet echt handig twee tegenstanders met 34 graden :P). Conclusie we moesten tegen België om de 9e en 10e plek strijden.. Totdat Mali 6-0 won van Canada waardoor Canada onder ons in de poule eindigde en wij tegen Ierland speelden voor plaats 7 en 8. Een kleine troost.


Onze poule fase zat erop en we hadden nu 4 dagen ‘rust’ (uiteraard werd er wel getraind) voordat we tegen Ierland moesten. De eerste dag gingen we naar het clear lake om lekker even te ontspannen. Daar hebben we met het team een boot gehuurd en de dag afgesloten met een BBQ. Verder zijn we deze dagen nog naar een shopping mall geweest. Verder konden we niet zoveel bijzonders doen, want we waren afhankelijk van busvervoer. Een klein beetje saai omdat in El Paso dat we anders was.


22 Juli de dag van de laatste wedstrijd. Weer opladen en alles nog 1 keer geven. Dat is gelukt we hebben deze wedstrijd terecht met 4-1 gewonnen. Wat leuk is dat elke wedstrijd het team en de staf een woman of the match uitkiezen. Tegen Ierland speelde ik een fijne wedstrijd, ik scoorde 2x en gaf een assist. Mede hierdoor werd ik verkozen tot Woman of the match en mocht in het vaantje (ziefoto) mee naar huis nemen. Inmiddels is mijn voet minder blauw echter na de wedstrijd kwam ik erachter dat mijn nagel was afgeschuurd van m’n dikke teen.. Dat is weer jammer. (Onnodige info maargoed) Maar de punten zijn binnen en hierbij verzekerd van een teleurstellende 7de plek.


Waar er een openingsceremonie is er ook een sluitingsceremonie. Eerst volgende de prijsuitreiking. Frankrijk wint het toernooi (niet geheel verrassend) en aansluitend werd het toernooi overgedragen aan de Chef d Equipe van Nederland aangezien volgend jaar het toernooi in Nederland plaats vindt.


Tijdens de sluitingsceremonie stond het team van Mali naast ons. Ik ging gekscherend tussen die meiden staan. Wat hadden we een lol, 2 keer knipperen met mijn ogen en ze gooiden mij in de lucht. Toevallig maakte de fotograaf er een foto van. Na de sluitingsceremonie kwam er een leuk feestje met veel alcohol ;). De day after hadden we een culturele dag, ik ben heerlijk met 2 meiden naar het River park gegaan om daar de kater te verzachten en uit te zitten.


Vandaag vliegt het team terug naar Nederland , Annemijn en ik vliegen om 10:00uur door naar San Francisco. Vanuit daar gaan wij verder met een camper richting Las Vegas.


Zo weer ff genoeg!


X Dani




Reacties

Reacties

Leoooo

Geniet van je tripje!!

Gert

Nu genieten van je vakantie en veel plezier .

Greetje

Heel veel plezier tijdens je mooie trip. Geniet ervan xx

Trijnie

Geniet van jullie vakantie!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!