daniellevdvelde.reismee.nl

De reis richting Spokane

Zo vroeg als de dag begon (03:40uur,) begin ik uiteraard met het bakken van een gebakken eitje. Zoals ik dat vroeger altijd kreeg als wij lang in de auto moesten zitten. Om 05:50 stond ik keurig op Schiphol klaar om samen met 6 meiden richting Spokane te vliegen.Ik was benieuwd naar de drukte op Schiphol, was het dan echt zo druk waar iedereen het over heeft? Nou daar kan ik kort over zijn en dat was ja! Om 06:00 stond er al een rij van 2 uur voor de incheckbalie..

Gelukkig vloog er een teamgenoot mee die bij de Koninklijke marechaussee werkt, die had gelukkig connecties op Schiphol. Waardoor wij bij een speciale incheckbalie mochten in checken. Uiteindelijk heeft alles bij elkaar 45 minuten gekost. (Soms moet je een beetje geluk hebben).

Inmiddels zagen we op de borden dat onze vlucht 30 minuten vertraging had, naja konden wij lekker rustig aan doen. Aangekomen bij de gate, was mijn maatje die naast mij zat op een andere stoel geplaatst in de comfort+. Dit kwam omdat zij een abonnement heeft bij KLM met een status. Uiteindelijk heel lief gevraagd of er nog een plekje voor mij naast haar vrij was. (Brutalen hebben de halve wereld). En ja hoor, wij zaten van Amsterdam richting Seattle in de comfort+.

Na uiteindelijk een vlucht van 9 uur, kwamen wij aan op Seattle. Een tussenstop van 7 uur stond op ons te wachten. Na het wachten, mochten wij met ‘militaire status’ als eerste boarden. Dat is even wat anders dan hoe ze in Nederland naar de krijgsmacht kijken.De laatste anderhalf uur zaten we allemaal verspreid in de Cityhopper. Wat ik altijd leuk vindt aan Amerikanen dat ze zo gastvrij zijn. Gelijk volgde al een leuk gesprek met een man die naast mij zat. Hij was voor een zakenreis naar Amsterdam en sprak over een hangover (voor mij natuurlijk niet geheel onbekend). Erg gezellig!

Uiteindelijk na meer dan 26 uur wakker te zijn gaat het lampje ook bij deze deze stuiterbal uit. Om 18:30uur landden we in Spokane. Vanuit daar werden we opgepikt door de organisatie en middels een oude schoolbus naar de Fairchild Air Force Base gereden. Hier hebben we de bedden opgemaakt voor de andere meiden die midden in de nacht zouden aankomen en hebben we onze gang oranje versiert. Hier later meer over.

Voor nu ga ik acclimatiseren en ook natuurlijk genieten van de nieuwe omgeving.

Tot snel,

x Dani

Reacties

Reacties

Gert

Veel plezier en genieten

Trijnie

Hoi,
Leuk om te lezen! Wat een belevenis al. Nu daar maar genieten. Groetjes Trijnie.

Greetje

Mooi verhaal Daan, succes en heul veul plezier!

Mam

Mooi geschreven, Eitjes voor Lelystad al op zeker ?? fijne dag ?

Lieneke

Leuk te lezen dat alles goed gegaan is..... ??

Peter.van Broekhoven

Hoi vader van Zoë hier.
Wat leuk om jullie voetbal avontuur zo te lezen en met foto's en hopelijk meer leuke filmpjes.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!