daniellevdvelde.reismee.nl

De leuke chaotische voorbereiding

Zo, ik ga maar eens beginnen met het schrijven van mijn eerste blog, want er is alweer een hoop gebeurd de laatste tijd. Ik ben nog een beetje zoekende met de website wat voor mij een fijne manier is om de blogs te verwerken. Aangezien je foto’s/verhalen/video’s allemaal los kan toevoegen, wat niet zo niet fijn voor mijn chaotische brein. Maargoed, ik ga er vast achter komen aankomende periode en jullie vooral meenemen in mijn reis.

Door alle hectiek op Schiphol kregen wij gisteren pas te horen met welke vlucht wij meevliegen richting Spokane (USA). Ons militaire voetbalteam is helaas in drie groepen opgesplitst. Dit resulteert dat ik om 10:30uur vlieg richting Spokane met een tussenstop van 6 uur op Seattle. Niet helemaal waar wij als team zijnde op hadden gehoopt, maar het is niet anders.

Zoals de meeste mensen onder jullie wel weten ga ik goed op een ‘klein’ beetje structuur, omdat anders alles door elkaar heen gaat en ik waarschijnlijk mijn paspoort vergeet. Ohja, en daar kom ik dan pas achter op Schiphol ;). Dus ik ben begonnen met het maken van een inpaklijst. Een lijst voor mijn handbagage, een lijst voor mijn voetbalspullen en een lijst met mijn vakantie spullen. Alles ligt heerlijk gestructureerd op tafel (zie foto) in de hoop dat ik dit keer niks vergeet J. Afgelopen weken ben ik vaak naar de winkel geweest om spullen te kopen, telkens vergat ik wel weer wat dus kon ik weer terug. Maar onderhand heb ik alles binnen en lijkt het op iets te lijken.

Ondertussen is het redelijk chaotisch aan het worden, de trainingen van het militaire team gaan door, het werk gaat gewoon door en tegelijkertijd de voorbereidingen van mijn reis. Gelukkig heb ik donderdag (07-07) en vrijdag (08-08) vrij van het werk zodat ik even in alle rust alles kan inpakken. Donderdag hebben wij alleen nog een training in Ede om de puntjes op de i de zetten en daarna zijn wij gereed voor vertrek.

Zaterdag moet ik mij dus om 06:00uur melden op Schiphol en zal ik met de 5 andere meiden (zie foto) een start maken om richting de Verenigde Staten te gaan.

Ik heb er super veel zin in en kan niet wachten totdat ik in het vliegtuig zit. (Hopelijk zit ik niet naast te veel stinkerds;))

X Daniëlle








Reacties

Reacties

Monique

Lieve Dani,
Ik wens je een goede reis en vooral heel veel plezier ?! Ga lekker Genieten met een grote G! En doe voorzichtig met het laatste stukje van je reis pas goed op jezelf??.
Lieve groetjes, Monique (moeder van Lianne)

Trijnie

Je zit misschien al in het vliegtuig, maar hopelijk een goede vlucht! En daar kan het genieten beginnen en heel veel succes!⚽️

Peerke

Je zus heel veel succes toppers en houd me op de hoogte mis jullie nu al?

Marcel

Heel veel succes Daan en vergeet niet te genieten.

Marijse

Goede reis! Ben heel benieuwd naar je avonturen ?

Cor

Heel veel plezier, succes met de westrijd en …….❤️. Maar dat wist je al ? gogirl

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!