daniellevdvelde.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

De plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens mijn reis in de Verenigde Staten. Zaterdag 9 juli vlieg ik naar Spokane en zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest!

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Danielle

Reacties

Reacties

Mariël

Heel veel succes maar ook zeker heel veel
plezier ?

Mama

Lieve Daan,
Wat een onderneming ?, een hele goede vlucht , en succes met het voetbal .
En natuurlijk de reis erna ,ontzettend gaaf om dit te doen. En te durven, je kunt het .
Daan veel plezier en take care .
Zoals we altijd zeggen liebe dich, hou van je tot de maan en terug ???

Gert

Heel veel succes

Ria

Zet hem op. Topper en lekker genieten

Greetje

Leuk om je op deze manier te kunnen volgen. Heel veel succes en plezier ?

Manuela

Leuk!
Heel veel plezier ?
Ik ga je verhalen zeker volgen ☺️

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!